ÎNTREBĂRI FRECVENTE
CUM COMAND:
Comenzile se pot face doar aici, in shop, unde se coreleaza automat cu stocurile disponibile. Nu se pot prelua comenzi telefonic sau prin e-mail. In speranta ca va este de ajutor, am pregatit un video:
EXPEDIEREA COMENZII:
Termenul asumat pentru expediere este de 15 zile lucratoare. Totusi, majoritatea comenzilor se expediaza fulger, in ziua urmatoare sau chiar in ziua in care sunt plasatate, daca sunt simple. Stiu ca sunteti nerabdatoare sa va apucati de lucru si fac tot posibilul sa va trimit pachetele cat mai repede. Nu este nevoie sa imi confirmati prin mesaje primirea pachetelor, urmaresc traseul lor in aplicatie si primesc si eu un e-mail de instiintare.
LIVRAREA COMENZII:
Pachetele se livreaza doar prin curier (nu se inmaneaza personal). CARGUS acopera expedierile nationale, GLS expedierile in Europa/UE, DHL expedierile internationale. Este important sa furnizati telefonul destinatarului, pentru ca procedura de livrare presupune SMS si apel in ziua livrarii. Curierii Cargus nu pot apela numere internationale, de aceea ele sunt absolut inutile in cazul in care comandati din afara tarii cu livrare nationala.
AM UITAT CEVA:
Daca realizati ca ati finalizat o comanda incompleta sau vreti sa mai comandati ceva, verificati, in primul rand, daca prima comanda a fost deja procesata (primiti un mail automat, chiar daca uneori ajunge in SPAM). O comanda procesata inseamna ca este finalizata / expediata / preluata de curier, deci pachetul nu se mai poate modifica. Daca prima comanda nu a fost procesata, puteti face o comanda noua, cu ceea ce ati uitat, alegeti plata ramburs (valabil doar national) sau transfer bancar (valabil si international) si sunt sanse mari sa fie observata la timp pentru a face modificarile necesare. Este vital sa mentionati in comanda 2 numarul comenzii 1, cu care ea trebuie cumulata. Suplimentarea comenzilor nu se poate face prin e-mail, pentru ca nu este corelata cu stocurile disponibile.
AM FACUT O COMANDA SI NU AM PRIMIT MAIL DE CONFIRMARE:
Aici sunt 2 posibilitati. Cel mai adesea, daca nu ati primit mail automat cu numarul comenzii, inseamna ca aceasta comanda nu a fost finalizata cu succes si nici nu a fost inregistrata in sistem. Daca adresa de email furnizata la contact nu este cea corecta, mailul de confirmare nu ajunge la destinatie. Daca mesajele automate de la Semne Cusute ajung in SPAM, va rog sa le etichetati “not spam”, pentru a le primi in INBOX.
STATUSUL COMENZII:
La fiecare etapa importanta veti primi un e-mail, emis automat de sistem: atunci cand comanda este validata, atunci cand este in lucru (la plata prin transfer bancar), atunci cand este finalizata (completed). Apoi veti primi instiintarile legate de livrare direct de la curieri.