În categoria INSPIRAȚIE se găsesc acum CARDURI-CADOU Respinge
Întrebări frecvente utilizare magazin online semnecusute.ro
Acesta este un shop online care preia doar comenzile plasate on-line. Nu se pot prelua comenzi telefonic sau prin e-mail. O comandă reprezintă o decizie fermă, nu o intenție de cumpărare. Factura se emite automat, de către sistem. Ulterior, ea ajunge în SPV / ANAF și pentru persoane fizice și juridice. Dacă aveți nevoie de factură “pe firmă” sau “pe ONG”, completați câmpurile dedicate preluării datelor companiei dumneavoastră.
Fiecare persoană poate avea nevoi diferite pentru a realiza același model, de aceea este imposibil să sugerăm noi cantitățile exacte necesare. Este Important însă să faceți o verificare și o estimare imediat după ce lucrați probele, ca să vă aprovizionați în timp util cu ceea ce pare că nu va ajunge.
Totuși, din experiența acumulată, putem oferi următoarele concluzii:
Desigur că fiecare cămașă are cerințe proprii, totuși este bine ca înainte de a plasa comanda să vă asigurați că nu ați omis ceva
Uneori poți primi sfaturi extrem de utile în grupul de FaceBook “Semne Cusute în Acțiune”, însă nimeni nu poate ști dacă vederea dumneavoastră chiar vă permite să lucrați în formula recomandată. Alteori puteți oscila între mai multe variante valabile. Puteți comanda firele necesare și probe pentru pânze. Lucrați izvoadele, spălați de 1 – 2 ori, comparați și luați decizia finală de cumpărare și pentru pânză.
Dacă ați uitat ceva este nevoie să plasați o comandă nouă. Ea se va expedia independent de prima.
După cum probabil ați aflat deja, produsele sunt atent selectate iar unele sunt produse pe comandă pentru noi, pentru unele avem exclusivitate (pânze, mătase DOR, mătase NOR). Și unele au fost produse în cantitate limitată.
Când un produs figurează în shop, dar are stoc 0, înseamnă că are șanse să revină în stoc. Stocurile nu se pot completa imediat, o nouă aprovizionare are loc atunci când se justifică transportul internațional. Uneori însă, se întâmplă ca anumite nunațe să lipsească în stocul producătorului și ele sunt pe o listă de așteptare pentru a fi produse din nou.
Alte produse, însă, sunt eliminate chiar de către producători, deci nu le mai putem aproviziona. Atunci produsul este exclus din shop.
În ceea ce privește producția de pânze, ea depinde de posibilitatea de a importa fir sau de a produce fir cu caracteristicile necesare. Multe dintre pânzele noastre se bazează pe fir creat special pentru noi, iar această producție presupune o cantitate de fire foarte mare, la nivel de tone și plăți foarte, foarte mari ; de aceea se poate realiza doar periodic, planificare se face pe ani înainte.
Este interesul oricărui comerciant să aibă vitrinele și stocurile pline, pentru a mulțumi cât mai mulți clienți prin oferta variată.
Totuși, sfatul nostru este să vă estimați bine cantitățile din timp.
La fiecare etapă importantă veți primi un email, emis automat de către sistem: atunci când comanda este validată, atunci când este în lucru, atunci când este finalizată (completed). Asta înseamnă că e gata de a fi preluată de către curier. Apoi veți primi înștiințări legate de livrare direct de la firmele de curierat.
Este important să furnizați o adresă de email corectă. Dacă ați greșit sau ați omis un caracter, mesajele nu mai au cum să ajungă le dumneavoastră. Dacă mesajele automate de la Semne Cusute ajung în SPAM, schimbați în “not spam”, ca să le primiți în Inbox. Totuși, dacă o comandă nu a fost finalizată cu succes, nu a fost înregistrată în sistem și mailul nu se trimite. În cazul plății cu cardul, verificați dacă tranzacția s-a efectuat. Plata prin transfer bancar se face după ce primiți confirmarea plasării comenzii pe e-mail.
Nimic mai simplu: menționați adresa destinatarului, după ce, în prealabil, ați confirmat că poate prelua pachetul. Furnizați un număr de telefon național, în lipsa lui livrarea nu se poate face, sau există dificultăți. Asta pentru că procedura de livrare presupune un SMS în ziua livrării, iar acolo se regăsește și PIN-ul de siguranță. Curierii apelează telefonic înainte de livrare, pentru a se asigura că destinatarul este la adresă. Ei nu își permit să caute loc de parcare, să meargă la ușă doar pentru a constata că nu le răspunde nimeni. De asemenea, din păcate, multe persoane fac cumpărărturi on-line și nu sunt serioase, în sensul că se răzgândesc și ca să nu anuleze comanda sau ca să nu interacționeze cu curierul, nu răspund.
Știm că vă doriți ca produsele cât mai repede. Și nouă ne place să livrăm fulger. Multe comenzi sunt expediate chiar în ziua respectivă, dacă sunt plasate dimineața. Dacă nu, rămân pentru ziua următoare. Totuși, termenul asumat pentru expediere este de 15 zile lucrătoare. Uneori lipsim din localitate pentru activitățile Asociației Semne Cusute, alteori avem ședințe, întâlniri sau alte evenimente.
Nu în ultimul rând, pot apărea evenimente neprevăzute, cauzate de aglomerații, sărbători, probleme la curieri, etc.
Din păcate nu avem personal care să stea la dispoziție pentru predare personală și nici un program fix, la adresă. Acest serviciu nu este posibil momentan.
Pachetele se livrează doar prin firmele de curierat cu care avem contracte:
CARGUS acoperă teritoriul național.
GLS acoperă zona U.E.
DHL livrează în restul lumii. Dar, spre exemplu, nu livrează în Moldova în toate raioanele (da pentru Chișinău și Bălți). Am definit ca zone de transport destinațiile uzuale. Dacă țara în care doriți livrarea nu apare menționată, vă rog să-mi trimiteți mail la semnexcusute@gmail.com și o voi adăuga.
Dacă vreți să schimbați un produs, notificați pe mail la: semnexcusute@gmail.com în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. După confirmare, puteți trimite produsul înapoi, pe cheltuială proprie și după ce acesta ajunge la noi, vom trimite produsul de care aveți nevoie de fapt. Dacă aceste produse au costuri diferite, totul se reglează prin transfer bancar. Desigur, produsul pe care îl trimiteți trebuie să fie intact.
Vă rugăm să folosiți aceeași firmă de curierat. Este posibil de asemenea să trimiteți pachetul prin Sameday – la EasyBox Piața 1 Mai, București. Vom încerca să îl preluăm în timp util.
Dacă vreți să returnați un produs și să primiți contravaloarea înapoi, notificați pe mail la: semnexcusute@gmail.com în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. După confirmare, puteți trimite produsul înapoi, pe cheltuială proprie și după ce acesta ajunge la noi, vom transfera în contul pe care îl furnizați contravaloarea lui. Desigur, produsul pe care vreți să îl returnați trebuie să fie intact. Este posibil de asemenea să trimiteți pachetul prin Sameday – la EasyBox Piața 1 Mai, București. Vom încerca să îl preluăm în timp util. Nu operăm cu numerar, nu putem oferi contravaloarea ramburs curierului.